بسته ی ویژه ی ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر
نوشته شده توسط : nirvana

ایرانسل امسال هم به مناسبت عید قربان و عید غدیر خم  امتیازاتی به مخاطبانش قرار داده است تا بتواند از آنها استفاده کند در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت

اپراتورهای تلفن همراه در اکثر مواقع به مناسبت های تقویمی مختلف یک سری خدمات ویژه اعم از اینترنت یا بسته مکالمه به کاربران خود عرضه می کنند. به همین منظور ایرانسل به خاطر فرا رسیدن دو عید بزرگ مسلمین یعنی عید قربان و عید غدیر خم، مانند سال های گذشته دو طرح جذاب مکالمه رایگان و بسته اینترنتی و مکالمه را در نظر گرفته است. این بسته های خدماتی ویژه (بسته اینترنت و مکالمه) را می توان در میان فاصله دو عید یعنی از ساعت 24 سی ام تیرماه تا هفت مرداد 1400 فعال کرد.

خدماتی که در این ایام مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند از آن استفاده نمایند شامل سه ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی و سه گیگابایت اینترنت همراه است که قیمت این بسته ویژه 10 هزار تومان می باشد. برای فعالسازی این بسته دو روش وجود دارد:

1- از قسمت پیشنهادات در اپلیکیشن ایرانسل من

2- شماره گیری کد دستوری #5* که تا سه روز بعد از فعالسازی می توانید از آن استفاده نمایید.

همچنین ایرانسل سوای این پیشنهاد ویژه خود، یک طرح مکالمه رایگان درون شبکه را دارد. با فعال سازی این طرح توانید تنها با 5 دقیقه مکالمه،50 دقیقه مکالمه رایگان دریافت نمایید. برای فعال سازی آن هم باید یا از طریق قسمت پیشنهادهای ایرانسل من اقدام کنید یا با شماره گیری #۲*۱*۴۴۴۴* این بسته را دریافت کنید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت ایرانسیل , ایرانسل , مکالمه رایگان , اینترنت رایگان , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: